Neredzu iespēju izmantot Zelta klienta kartes uzkrājumu.
Pašlaik www.dinozoo.lv E-veikalā nav pieejama šī opcija.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas. Tuvākajā laikā Dino Zoo prezentēs saviem klientiem pilnīgi jaunu Lojalitātes programmu.
Seko līdzi jaunumiem!
Vairāk jautājumu par Bieži uzdotie jautājumi
Dino Zoo suņu skola piedāvā:
- individuālās nodarbības un konsultācijas par kucēna audzināšanu;
- socializācijas skolu kucēniem no 3,5 līdz 6 mēnešiem;
- hendlingu – sagatavošanu izstādēm un izstāžu karjeras plānošanu;
- paklausības nodarbības individuāli vai grupā;
- fitnesu suņiem;
- arēnas vai tās daļu rezervēšanu apmācībām, izglītojošiem pasākumiem vai svinībām.
Lai pieteiktos nodarbībai, vari aizpildīt tiešsaistes formu šeit: https://dinozoopasaule.lv/lv/sunu-skolas/kontakti, zvanīt pa tālruni 2 939 0650 vai rakstīt uz e-pastu: arena@dinozoo.lv.
- Ja esi reģistrējies, lapas augšējā labajā stūrī nospied "Mans konts", ieraksti savu e-pastu un paroli un pēc tam nospied „Pieslēgties“.
- Ievieto izvēlētās preces grozā, izmantojot pogu „Pievienot grozam“.
- Pēc tam noklikšķini uz groza, lai redzētu sava pasūtījuma pārskatu.
- Ja tev ir atlaides kods, ievadi to pasūtījuma groza pirmajā solī atlaides koda lodziņā apakšējā kreisajā stūrī.
- Nospiežot pogu „Noformēt pasūtījumu“, tu vari izvēlēties piegādes veidu.
- Pasūtījuma pēdējā solī aizpildi savus personīgos datus, pārbaudi piegādes informāciju un nospied „Pabeigt pasūtījumu“, lai apstiprinātu un apmaksātu pasūtījumu.
Ja neesi reģistrējies, pasūtīšanas veids ir tāds pats, tikai bez autorizēšanās e-veikala profilā. Ja vēlies piereģistrēties, tad to var izdarīt šeit: https://www.dinozoo.lv/registracija/.
Ja tevi interesē preces pieejamība kādā konkrētā veikalā, tad iesakam sazināties ar interesējošo veikalu pa tālruni vai e-pastā. Visu veikalu kontaktinformācija ir atrodama šeit – https://www.dinozoo.lv/veikali/. Ja prece konkrētajā veikalā ir pieejama, tad vari palūgt, lai tev to atliek.
Lai noskaidrotu kādas konkrētas preces pieejamību veikalos, vari arī zvanīt pa tālruni 8 000 0502 vai rakstīt online čatā.
Preces pieejamības noskaidrošanai būs nepieciešams nosaukt interesējošās preces kataloga numuru. Kataloga numuru var atrast dinozoo.lv mājaslapā atverot konkrēto preci.
Diemžēl pievienot papildu preces jau izveidotam pasūtījumam nav iespējams. Tev ir jāatceļ pasūtījums un jāizveido jauns.
Lai atceltu pasūtījumu, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, vai arī nosūti atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Pasūtījumu vari izsekot, nospiežot uz izsekošanas saites, kas tiek nosūtīta uz tavu e-pastu pēc pasūtījuma nodošanas kurjerdienestam. Saite kļūst aktīva 8 stundu laikā pēc šī e-pasta saņemšanas.
Ja, izsekojot sūtījumu, tu neredzi pasūtījuma virzību, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, lai mēs pārbaudītu tava pasūtījuma statusu.
Pasūtījumi tiek nosūtīti katru darbdienu. Pasūtījumi, kuri veikti darbdienā līdz plkst. 12.00, parasti tiek nosūtīti tajā pašā dienā. Kad pasūtījums būs nodots kurjerdienestam, tu saņemsi no mums e-pastu.
Pasūtījumi tiek piegādāti darbdienās. Izvēloties piegādi uz Omniva, DPD Pickup vai Latvijas Pasta pakomātiem, iespējama piegāde arī sestdienā.
Piegāde ar kurjeru uz tavu norādīto adresi tiek veikta tikai darbdienās.
Palielinātas kurjerdienestu noslodzes gadījumā pasūtījuma piegāde var aizkavēties par 1–2 darbdienām.
Tu vari sekot līdzi pasūtījuma virzībai ar izsekošanas numuru, kas nosūtīts uz tavu e-pastu pēc pasūtījuma nodošanas kurjerdienestam.
Ja esi reģistrējies, izsekošanas numuru vari atrast savā profilā sadaļā „Mans konts“ – „Mani pasūtījumi“ – „Izsekot pasūtījumu“.
- Apmaksātu pasūtījumu var atcelt līdz brīdim, kad tas tiek nodots kurjerdienestam. Lai atceltu pasūtījumu, tev ir nepieciešams aizpildīt atteikuma veidlapu un nosūtīt to uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
* Atteikuma veidlapu tu vari atrast E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktā.
- Neapmaksāts pasūtījums tiks automātiski atcelts dažu stundu laikā. Ja vēlies to izdarīt ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, čatā vai rakstot e-pastu uz eveikals@dinozoo.lv.
Diemžēl internetveikalā pasūtītās preces apmainīt nevar, taču neizmantotas un nebojātas preces ir iespējams atgriezt.
Atteikuma tiesības tu vari izmantot 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, uzrakstot par to vai nosūtot aizpildītu atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
* Atteikuma veidlapu var lejupielādēt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktā.
Preces kopā ar pavadzīmi un aizpildītu atteikuma veidlapu (ja tā netika nosūtīta e-pastā) jāatgriež 14 dienu laikā no atteikuma tiesību pieteikšanas.
Naudas atgriešana tiek veikta 14 dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas.
Kur un kā atgriezt preces?
- Preces var atgriezt Dino Zoo E-veikalā Krasta ielā 52, Rīgā, darbdienās no 10.00 līdz 17.00.
- Preces var nosūtīt ar pasta sūtījumu vai kurjera starpniecību.
- Preces var nosūtīt arī uz Omniva pakomātu „Rīgas T/C Mols“ vai DPD paku skapi „TC Mols“. Kā sūtījuma saņēmēju nepieciešams norādīt SIA ZOO CENTRS, kā saņēmēja tālruņa numuru – 26600817.
Dino Zoo E-veikals nesedz atpakaļsūtīšanas izdevumus.
Personalizētas preces nav iespējams atgriezt.
- Ja izvēlējies piegādi Omniva pakomātā, DPD Pickup paku skapī, Latvijas Pasts pakomātā vai pasta nodaļā, tad saņemsi SMS ar informāciju par pakas uzglabāšanas termiņu, kad sūtījums būs gatavs saņemšanai. Ja nepaspēji laicīgi izņemt pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
- Ja izvēlējies piegādi ar Venipak kurjeru un nevarēji saņemt pasūtījumu norādītajā dienā, piegāde tiek atkārtota nākamajā darba dienā. Ja pasūtījums netiek piegādāts nākamajā darba dienā, paka tiek atgriezta sūtītājam. Ja nesaņēmi pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 19,99 €, tad piegāde uz Latvijas Pasts pakomātiem ir bez maksas.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 29,99 €, tad piegāde uz Omniva pakomātiem, DPD PICKUP punktiem un pasta nodaļām ir bez maksas.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 49,99 €, tad piegāde uz mājām ar Venipak kurjeru ir bez maksas.
Cik maksā piegāde, ja netiek sasniegta bezmaksas piegāde?
- Piegāde uz Omniva pakomātiem pasūtījumiem līdz 29,99 € – 2,49 €.
- Piegāde uz DPD PICKUP punktiem pasūtījumiem līdz 29,99 € – 2,99 €.
- Piegāde uz Latvijas Pasts pakomātiem pasūtījumiem līdz 19,99 € – 1,99 €.
- Piegāde uz mājām ar Venipak kurjeru pasūtījumiem līdz 49,99 € – 4,99 €.
- Piegāde uz Latvijas Pasts nodaļām pasūtījumiem līdz 29,99 € – 3,19 €.
Pasūtījumu nevar noformēt pa telefonu. Pasūtījumu var noformēt tikai patstāvīgi tiešsaistē.
Ja rodas kādi jautājumi vai grūtības, veicot pasūtījumu, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai tiešsaistes čatā, un mēs noteikti tev palīdzēsim!
Ja pasūtījumu neapmaksāji vai pasūtījuma apmaksa nav izdevusies, ir pieejamas divas opcijas.
1. Tu vari veikt jaunu pasūtījumu.
Ja tev ir izveidots profils internetveikalā, tad sadaļā "Mani pasūtījumi" tu vari atkārtot pasūtījumu, nospiežot pogu "Atkārtot pasūtījumu". Tādā veidā visas iepriekš pasūtītās preces automātiski tiks pievienotas grozam.
Gadījumā, ja kāda no precēm vairs nav pieejama vai nav vajadzīgajā skaitā, tad tev vispirms ir jāsagaida, kad neapmaksātais pasūtījums tiks atcelts, lai pasūtītajām precēm noņemtos rezervācija. Tu saņemsi e-pastu, kad pasūtījums tiks atcelts. Lai atceltu pasūtījumu ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, vai rakstot čatā.
2. Tu vari sazināties ar mums, un mēs izveidosim saiti atkārtotam savienojumam ar Everypay platformu esošā pasūtījuma apmaksai.
Lai saņemtu saiti, sazinies ar mums pa tālruni, rakstot čatā vai sūtot vēstuli uz eveikals@dinozoo.lv.
Ja tev ir tikai ārzemju tālruņa numurs, vari to norādīt, veicot pasūtījumu, taču šobrīd kurjerdienesti nevar nosūtīt SMS ziņas uz ārzemju tālruņu numuriem. Tādā gadījumā informācija par pasūtījuma saņemšanu tiks nosūtīta tikai uz norādīto e-pastu.
Ja tev ir jautājumi, vai ir nepieciešama palīdzība, sazinies ar mums, rakstot uz eveikals@dinozoo.lv.
Ja norādīji nepareizu piegādes adresi vai tālruņa numuru, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Pateicoties EveryPay norēķinu sistēmai, Latvijas internetbanku (Swedbank, Luminor, Citadele, SEB) vai Revolut klienti var norēķināties par pirkumiem Dino Zoo interneta veikalā ātri, vienkārši un ērti.
- Ja vēlies norēķināties Dino Zoo interneta veikalā, izmantojot bankas saiti no Swedbank, Luminor, Citadele vai SEB, lūdzu, izvēlies EveryPay maksājumu.
Pēc pasūtījuma apstiprināšanas tu tiksi novirzīts/a uz EveryPay maksājumu pieņemšanas platformu:
- Izvēlies piemērotu banku.
- Ievadi savu internetbankas lietotājvārdu.
- Izvēlies, no kura konta vēlies veikt maksājumu.
- Pēc veiksmīgi izpildīta maksājuma tu tiksi atgriezts/a Dino Zoo interneta veikalā, un tev tiks parādīta attiecīgā informācija.
- Tu saņemsi automātiski ģenerētu pasūtījuma apstiprinājuma vēstuli uz e-pasta adresi, kuru norādīji, veicot pasūtījumu.
- Apmaksa ar maksājumu karti – Visa, Master Card, Maestro.
Ja esi citas bankas klients, vari izvēlēties norēķināties ar maksājumu karti. Dino Zoo interneta veikals pieņem maksājumu kartes – Visa, MasterCard, Maestro.
- Ja esi izvēlējies piegādi ar kurjeru uz adresi, kurjers nosūtīs tev īsziņu piegādes dienā. Ja tev nav ērti saņemt pasūtījumu norādītajā dienā vai ir nepieciešams precizēt piegādes laiku, lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni 8 0000 502 vai tiešsaistes čatā.
- Izvēloties piegādi uz Omniva pakomātu, DPD Pickup paku skapi, Latvijas Pasts pakomātu vai pasta nodaļu, saņemsi SMS un e-pastu, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai.
Pasūtījuma apmaksa iespējama tikai pirkuma noformēšanas brīdī.
Latvijā izdoto karšu īpašnieki var izvēlēties šādus norēķinu veidus:
- bankas maksājums ar Swedbank, SEB, Citadele, Luminor;
- kartes maksājums ar MasterCard, Maestro vai Visa maksājumu kartēm.
Pieejami arī maksājumi, izmantojot Revolut un Apple Pay.
Ja vēlies, lai pasūtījumu piegādājam vēlāk, nekā norādīts pasūtījuma veikšanas brīdī, vari to norādīt pasūtījuma komentārā. To var izdarīt pasūtījuma noformēšanas pēdējā solī zem izvēlētā piegādes veida datiem. Pamatojoties uz komentāru, mēs nosūtīsim pasūtījumu vēlāk, lai tas tiktu piegādāts vēlamajā dienā.
Diemžēl nevaram nodrošināt piegādi konkrētā laikā. Par piegādes laiku iesakam sazināties ar kurjeru.
Ja tev ir atlaides kods, ievadi to pasūtījuma groza pirmajā solī atlaides koda lodziņā apakšējā kreisajā stūrī. Pēc tam noklikšķini uz „Izmantot“. Atlaides summa tiks atskaitīta no kopējās pirkuma summas.
Ja atlaides kods nedarbojas, lūdzu, pārbaudi atlaides koda vai akcijas nosacījumus.
Jau izveidotā pasūtījumā nevar izmantot atlaides kodu. Ja pasūtījumā to neiekļāvi, tas ir jāatceļ un jāizveido jauns pasūtījums. Lai atceltu pasūtījumu, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, kā arī nosūti atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Pasūtījumu piegāde notiek vidēji 1–2 darba dienu laikā. Pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēloties piegādes veidu, tu redzēsi plānoto piegādes dienu.
Atteikuma tiesības tu vari izmantot 14 dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas, uzrakstot par to vai nosūtot aizpildītu atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
* Atteikuma veidlapu var lejupielādēt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktā, kā arī pielikumā saņemtajam e-pastam par pasūtījuma nodošanu kurjerdienestam.
Tu vari atgriezt visu pasūtījumu vai tikai daļu no tā. Precēm ir jābūt nelietotām, nebojātām un sākotnējā izskatā (nebojātām etiķetēm, aizsardzības plēvēm, iepakojumam utt.).
Preces kopā ar pavadzīmi un aizpildītu atteikuma veidlapu (ja tā netika nosūtīta e-pastā) jāatgriež 14 dienu laikā no rakstveida atteikuma nosūtīšanas.
Kur un kā atgriezt preces?
- Preces var atgriezt Dino Zoo E-veikalā Krasta ielā 52, Rīgā, darbdienās no 10.00 līdz 17.00.
- Preces var nosūtīt ar pasta sūtījumu vai kurjera starpniecību.
- Preces var nosūtīt arī uz Omniva pakomātu „Rīgas T/C Mols“ vai DPD paku skapi „TC Mols“. Kā sūtījuma saņēmēju nepieciešams norādīt SIA ZOO CENTRS, kā saņēmēja tālruņa numuru – 26600817.
Dino Zoo E-veikals nesedz atpakaļsūtīšanas izdevumus.
Personalizētas preces nav iespējams atgriezt.
Nauda par atgrieztajām precēm tiks pārskaitīta atpakaļ uz tavu bankas kontu 14 dienu laikā no brīža, kad būsim saņēmuši atpakaļ nosūtīto preci.
Gadījumā, ja saņēmi citas preces, nekā pasūtīji, sazinies ar mums, rakstot vēstuli uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv
Lūdzam vēstulē sniegt šādu informāciju:
- pasūtījuma numurs;
- īss situācijas apraksts – kuras tieši preces ir sajauktas (vēlams pievienot arī fotoattēlus).
Ja sūtījums tika piegādāts ar kurjeru, bet tas ir acīmredzami bojāts, to var nepieņemt un uzreiz atteikties no pasūtījuma saņemšanas.
Ja sūtījums tika piegādāts uz pakomātu, vai bojājumi tika atklāti tikai pēc sūtījuma izpakošanas, tev jāsazinās ar Dino Zoo E-veikalu pa e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
E-pastā norādi pasūtījuma numuru un bojātās preces nosaukumu (vēlams arī numuru katalogā), kā arī lūdzam nosūtīt iepakojuma fotogrāfijas, kurās redzams, kādā stāvoklī sūtījums tika piegādāts no pārvadātāja, redzama adrešu karte un iepakošanas veids, kā arī preces fotogrāfijas, kas parāda preces bojājumu.
Garantija attiecas tikai uz pircējiem, kas ir patērētāji (fiziskām personām, kas izsaka vēlmi iegādāties, ir iegādājušās vai varētu iegādāties preci vai pakalpojumu mērķiem, kas nav saistīti ar viņu uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību).
Iegādātās preces garantijas laiks ir 2 gadi no preces iegādes datuma. Patērētājam 2 mēnešu laikā no neatbilstības atklāšanas dienas jāiesniedz pieteikums par preces neatbilstību līguma noteikumiem.
Atteikuma tiesības nav izmantojamas gadījumos, ja:
- prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta, piemēram, medaljons ar gravējumu;
- patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ, piemēram, barību, papildbarību, šampūnus, smēres, šķidrumus, aerosolus, tabletes;
- prece ir bojāta nepareizas lietošanas rezultātā (skatīt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktu „Atteikuma tiesības“ https://www.dinozoo.lv/lietosanas-noteikumi/).
Lai kļūtu par Dino Zoo audzētavu programmas dalībnieku, tev jāaizpilda veidlapa: https://www.dinozoo.lv/pieteikums-audzetavu-privilegiju-programmai/.
Pēc tam mēs ar tevi sazināsimies, lai vienotos par nosacījumiem.
Lai iegūtu vairāk informācijas, vari sazināties ar Dino Zoo audzētavu programmas vadītāju Ivo Obrumani, e-pasts: i.obrumanis@dinozoo.lv; tālr: 254 80 832.
Programmas ietvaros katram dalībniekam tiek nodrošināta 20 % atlaide Elbeville, Ontario, Prospera, Rasco un Josera zīmola barību iegādei.
Audzētavu programmas dalībniekiem, pērkot deviņus iepakojumus suņu barības, katrs desmitais iepakojums dāvanā, savukārt pērkot piecus iepakojumus kaķu barības, katrs sestais iepakojums dāvanā!
Audzētavu programmas ietvaros katram audzētavā dzimušam kaķēnam tiek dāvināts 400 gramu kaķēnu barības iepakojums un katram audzētavā dzimušam kucēnam – 750 gramu kucēnu barības iepakojums.
Ja preces aprakstā ir minēts, ka tā ir pieejama dažādās krāsās, tad izvēlēties preces krāsu diemžēl nav iespējams, jo mēs nevaram garantēt konkrētas krāsas preces pieejamību noliktavā, taču tu vari norādīt sev vēlamo preces krāsu pasūtījuma komentārā. Komentāru var pievienot pasūtījuma noformēšanas pēdējā solī. Ja vēlamās krāsas prece būs pieejama noliktavā, tad pasūtījumā ieliksim preci izvēlētajā krāsā.
Gadījumā, ja prece nebūs pieejama izvēlētajā krāsa, tad pasūtījumā ieliksim preci citā krāsā. Ja prece būs pieejama vairākās citās krāsās, tad sazināsimies ar tevi, lai vienotos par alternatīvu.
Savukārt, ja saņemtā prece tev neder, to ir iespējams atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības (skatīt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktu „Atteikuma tiesības“ www.dinozoo.lv/lietosanas-noteikumi/).
Ja tev ir tāda iespēja, tad drošākais variants ir kopā ar mīluli doties uz veikalu, lai krūšu siksnu pirms iegādes varētu dzīvniekam pielaikot, taču, ja šādas iespējas nav, šeit var izlasīt informāciju par to, kā pareizi suni nomērīt – www.dinozoo.lv/ka-nomerit-suni/.
Savukārt, ja saņemtā prece neder, to ir iespējams atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības (skatīt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktu „Atteikuma tiesības“ www.dinozoo.lv/lietosanas-noteikumi/).
Lai uzzinātu par dzīvnieku pieejamību, kažoka krāsu, dzimumu un vecumu, tev ir nepieciešams sazināties ar interesējošo veikalu pa tālruni vai e-pastā.
Visu veikalu kontaktinformācija ir atrodama šeit – www.dinozoo.lv/veikali/.
Dzīvnieku var norezervēt veikalā uz 24 stundām.
Sadaļā „Veikali“ tu vari redzēt arī to, vai izvēlētajā veikalā mēdz būt pieejami konkrētā veida dzīvieki, piemēram, grauzēji vai eksotiskie dzīvnieki.
Lai atlasītu veikalus, kuros ir pieejami konkrētā veida dzīvnieki, iesakam atzīmēt interesējošā dzīvnieka veidu filtrā.
Dino Zoo nepērk un arī nepieņem dzīvniekus par velti.
Ja ir radusies situācija, ka mūsu veikalā iegādātajam mājdzīvniekam parādījušies pēcnācēji, lūdzu, sazinies ar veikalu, kurā veici pirkumu, un mēs noteikti tev palīdzēsim!
Dzīvniekus var iegādāties tikai faktiskajos veikalos.
Ja dzīvnieks atrodas veikalā, vari to rezervēt, zvanot pa tālruni uz konkrēto veikalu, kas ir ātrākais rezervācijas veids. Dzīvnieku var norezervēt veikalā uz 24 stundām.
Ja vēlies iegādāties dzīvnieku, kas šobrīd nav pieejams vai parasti netiek piedāvāts, iesakam sazināties ar konkrētā veikala vadītāju, lai uzzinātu par iespēju pasūtīt dzīvnieku no piegādātāja.
Visu veikalu kontaktinformācija ir atrodama šeit – www.dinozoo.lv/veikali/.
Dzīvniekus nevar atgriezt, tāpēc rūpīgi izvērtē iespēju paņemt jaunu mājdzīvnieku.
Ja 3 dienu laikā no dzīvnieka iegādes brīža ir pretenzijas par dzīvnieka veselības stāvokli, SIA “ZOO CENTRS“ pretenziju pieņem rakstiskā veidā, klientam ierodoties veikalā un aizpildot pretenzijas veidlapu.
Lai pieteiktu vizīti pie veterinārārsta vai saņemtu konsultāciju, zvani uz kādu no mūsu veterinārajām klīnikām.
DINO ZOO PASAULE
- Adrese: Krasta iela 52, Rīga, LV-1003
- Tālrunis: 67327923
- E-pasts: klinika@dinozoo.lv
- Darba laiks: 09.00–20.00
DINO ZOO STIRNAS
- Adrese: Stirnu iela 26, Rīga, LV-1084
- Tālrunis: 67305944
- E-pasts: klinikastirnu@dinozoo.lv
- Darba laiks: 09.00–20.00
Veterinārās klīnikas pakalpojumu cenrādis pieejams šeit: https://dinozoopasaule.lv/lv/klinikas-un-aptiekas/cenradis.
Mēs vienmēr priecājamies tevi redzēt mūsu klīnikās! Tomēr, ja neparedzēti apstākļi neļauj ierasties uz vizīti, lūdzu, laicīgi atcel pierakstu. Pretējā gadījumā par nokavētu vizīti klīnika var iekasēt papildu maksu 30 % apmērā.
Ja tev ir kādi jautājumi par cenām Dino Zoo veterinārajās klīnikās, zvani mums pa tālruni 67327923, un mūsu speciālisti ar prieku atbildēs uz visiem taviem jautājumiem!
Dino Zoo Frizētava piedāvā šādus pakalpojumus:
- Frizēšana un trimmēšana.
- Pinku ķemmēšana.
- Mazgāšana un žāvēšana.
- Dažādas higiēnas procedūras: austiņu tīrīšana, nagu griešana un citas.
Lai pieteiktos procedūrai, vari aizpildīt tiešsaistes formu šeit: https://dinozoopasaule.lv/lv/kaku-un-sunu-frizetavas, zvanīt pa tālruni 2 939 0650 vai 2 566 0050 vai rakstīt uz e-pastu: arena@dinozoo.lv.
Dino Zoo Frizētavas pakalpojumu cenrādis pieejams šeit: https://dinozoopasaule.lv/lv/kaku-un-sunu-frizetavas/cenradis.
Ja tev ir kādi jautājumi, zvani mums pa tālruni 2 939 0650 vai raksti mums uz e-pastu arena@dinozoo.lv.
Mūsu speciālisti ar prieku atbildēs uz visiem taviem jautājumiem!
Suņu skolas nodarbību grafiks pieejams šeit: https://dinozoopasaule.lv/lv/sunu-skolas/nodarbibu-grafiks/1-izstazu-zale-1
Ja tev ir kādi jautājumi, zvani mums pa tālruni 2 939 0650 vai raksti mums uz e-pastu arena@dinozoo.lv.
Mūsu speciālisti ar prieku atbildēs uz visiem taviem jautājumiem!
Suņu skolas pakalpojumu cenrādis pieejams šeit https://dinozoopasaule.lv/lv/sunu-skolas/cenradis.
Ja tev ir kādi jautājumi, zvani mums pa tālruni 2 939 0650 vai raksti uz e-pastu arena@dinozoo.lv.
Mūsu speciālisti ar prieku atbildēs uz visiem taviem jautājumiem!
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas.
Arī šobrīd tiek veikti mājaslapas atjaunošanas darbi, līdz ar to piegādes veids "Express piegāde Rīgā" uz laiku nav pieejams. Tas ir izstrādes procesā un drīzumā tiks atgriezts, lai piedāvātu klientiem plašas piegādes iespējas.
Seko līdzi jaunumiem!
Visas atbalsta tēmas
Apakškategorija
Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu
izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Sazinies ar Dino Zoo komandu:
-
Zvani – 8 000 0502
Darbdienās 09.00–17.00 - Raksti
-
Sazinies ar veikalu