Bieži uzdotie jautājumi
Meklētākie jautājumi
- Ja esi reģistrējies, lapas augšējā labajā stūrī nospied "Mans konts", ieraksti savu e-pastu un paroli un pēc tam nospied „Pieslēgties“.
- Ievieto izvēlētās preces grozā, izmantojot pogu „Pievienot grozam“.
- Pēc tam noklikšķini uz groza, lai redzētu sava pasūtījuma pārskatu.
- Ja tev ir atlaides kods, ievadi to pasūtījuma groza pirmajā solī atlaides koda lodziņā apakšējā kreisajā stūrī.
- Nospiežot pogu „Noformēt pasūtījumu“, tu vari izvēlēties piegādes veidu.
- Pasūtījuma pēdējā solī aizpildi savus personīgos datus, pārbaudi piegādes informāciju un nospied „Pabeigt pasūtījumu“, lai apstiprinātu un apmaksātu pasūtījumu.
Ja neesi reģistrējies, pasūtīšanas veids ir tāds pats, tikai bez autorizēšanās e-veikala profilā. Ja vēlies piereģistrēties, tad to var izdarīt šeit: https://www.dinozoo.lv/registracija/.
Pasūtījumi tiek nosūtīti katru darbdienu. Pasūtījumi, kuri veikti darbdienā līdz plkst. 12.00, parasti tiek nosūtīti tajā pašā dienā. Kad pasūtījums būs nodots kurjerdienestam, tu saņemsi no mums e-pastu.
Pasūtījumi tiek piegādāti darbdienās. Izvēloties piegādi uz Omniva, DPD Pickup vai Latvijas Pasta pakomātiem, iespējama piegāde arī sestdienā.
Piegāde ar kurjeru uz tavu norādīto adresi tiek veikta tikai darbdienās.
Palielinātas kurjerdienestu noslodzes gadījumā pasūtījuma piegāde var aizkavēties par 1–2 darbdienām.
- Apmaksātu pasūtījumu var atcelt līdz brīdim, kad tas tiek nodots kurjerdienestam. Lai atceltu pasūtījumu, tev ir nepieciešams aizpildīt atteikuma veidlapu un nosūtīt to uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
* Atteikuma veidlapu tu vari atrast E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktā.
- Neapmaksāts pasūtījums tiks automātiski atcelts dažu stundu laikā. Ja vēlies to izdarīt ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, čatā vai rakstot e-pastu uz eveikals@dinozoo.lv.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 19,99 €, tad piegāde uz Latvijas Pasts pakomātiem ir bez maksas.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 29,99 €, tad piegāde uz Omniva pakomātiem, DPD PICKUP punktiem un pasta nodaļām ir bez maksas.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 49,99 €, tad piegāde uz mājām ar Venipak kurjeru ir bez maksas.
Cik maksā piegāde, ja netiek sasniegta bezmaksas piegāde?
- Piegāde uz Omniva pakomātiem pasūtījumiem līdz 29,99 € – 2,49 €.
- Piegāde uz DPD PICKUP punktiem pasūtījumiem līdz 29,99 € – 2,99 €.
- Piegāde uz Latvijas Pasts pakomātiem pasūtījumiem līdz 19,99 € – 1,99 €.
- Piegāde uz mājām ar Venipak kurjeru pasūtījumiem līdz 49,99 € – 4,99 €.
- Piegāde uz Latvijas Pasts nodaļām pasūtījumiem līdz 29,99 € – 3,19 €.
Ja pasūtījumu neapmaksāji vai pasūtījuma apmaksa nav izdevusies, ir pieejamas divas opcijas.
1. Tu vari veikt jaunu pasūtījumu.
Ja tev ir izveidots profils internetveikalā, tad sadaļā "Mani pasūtījumi" tu vari atkārtot pasūtījumu, nospiežot pogu "Atkārtot pasūtījumu". Tādā veidā visas iepriekš pasūtītās preces automātiski tiks pievienotas grozam.
Gadījumā, ja kāda no precēm vairs nav pieejama vai nav vajadzīgajā skaitā, tad tev vispirms ir jāsagaida, kad neapmaksātais pasūtījums tiks atcelts, lai pasūtītajām precēm noņemtos rezervācija. Tu saņemsi e-pastu, kad pasūtījums tiks atcelts. Lai atceltu pasūtījumu ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, vai rakstot čatā.
2. Tu vari sazināties ar mums, un mēs izveidosim saiti atkārtotam savienojumam ar Everypay platformu esošā pasūtījuma apmaksai.
Lai saņemtu saiti, sazinies ar mums pa tālruni, rakstot čatā vai sūtot vēstuli uz eveikals@dinozoo.lv.
Ja norādīji nepareizu piegādes adresi vai tālruņa numuru, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Gadījumā, ja saņēmi citas preces, nekā pasūtīji, sazinies ar mums, rakstot vēstuli uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv
Lūdzam vēstulē sniegt šādu informāciju:
- pasūtījuma numurs;
- īss situācijas apraksts – kuras tieši preces ir sajauktas (vēlams pievienot arī fotoattēlus).
Ja sūtījums tika piegādāts ar kurjeru, bet tas ir acīmredzami bojāts, to var nepieņemt un uzreiz atteikties no pasūtījuma saņemšanas.
Ja sūtījums tika piegādāts uz pakomātu, vai bojājumi tika atklāti tikai pēc sūtījuma izpakošanas, tev jāsazinās ar Dino Zoo E-veikalu pa e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
E-pastā norādi pasūtījuma numuru un bojātās preces nosaukumu (vēlams arī numuru katalogā), kā arī lūdzam nosūtīt iepakojuma fotogrāfijas, kurās redzams, kādā stāvoklī sūtījums tika piegādāts no pārvadātāja, redzama adrešu karte un iepakošanas veids, kā arī preces fotogrāfijas, kas parāda preces bojājumu.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas.
Arī šobrīd tiek veikti mājaslapas atjaunošanas darbi, līdz ar to piegādes veids "Express piegāde Rīgā" uz laiku nav pieejams. Tas ir izstrādes procesā un drīzumā tiks atgriezts, lai piedāvātu klientiem plašas piegādes iespējas.
Seko līdzi jaunumiem!
Pašlaik www.dinozoo.lv E-veikalā nav pieejama šī opcija.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas. Tuvākajā laikā Dino Zoo prezentēs saviem klientiem pilnīgi jaunu Lojalitātes programmu.
Seko līdzi jaunumiem!
Jautājumi pa kategorijām
Apakškategorija
Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu
izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Sazinies ar Dino Zoo komandu:
-
Zvani – 8 000 0502
Darbdienās 09.00–17.00 - Raksti
-
Sazinies ar veikalu