Pretparazītu līdzekļi suņiem pret blusām un ērcēm – ko izvēlēties un kā lietot?
10 min.
Tavs grozs ir tukšs
Nevari izvēlēties? Mēs palīdzēsim
Noderīgi padomi un ekspertu ieteikumi mājdzīvnieku aprūpei. Uzziniet vairāk par veselību, uzturu un audzināšanu sadaļā “Padomi”!
5 min.
5 min.
12 min.
5 min.
izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem
Ja neesi reģistrējies, pasūtīšanas veids ir tāds pats, tikai bez autorizēšanās e-veikala profilā. Ja vēlies piereģistrēties, tad to var izdarīt šeit: https://www.dinozoo.lv/registracija/.
Pasūtījumi tiek nosūtīti katru darbdienu. Pasūtījumi, kuri veikti darbdienā līdz plkst. 12.00, parasti tiek nosūtīti tajā pašā dienā. Kad pasūtījums būs nodots kurjerdienestam, tu saņemsi no mums e-pastu.
Pasūtījumi tiek piegādāti darbdienās. Izvēloties piegādi uz Omniva, DPD Pickup vai Latvijas Pasta pakomātiem, iespējama piegāde arī sestdienā.
Piegāde ar kurjeru uz tavu norādīto adresi tiek veikta tikai darbdienās.
Palielinātas kurjerdienestu noslodzes gadījumā pasūtījuma piegāde var aizkavēties par 1–2 darbdienām.
* Atteikuma veidlapu tu vari atrast E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktā.
Cik maksā piegāde, ja netiek sasniegta bezmaksas piegāde?
Ja pasūtījumu neapmaksāji vai pasūtījuma apmaksa nav izdevusies, ir pieejamas divas opcijas.
1. Tu vari veikt jaunu pasūtījumu.
Ja tev ir izveidots profils internetveikalā, tad sadaļā "Mani pasūtījumi" tu vari atkārtot pasūtījumu, nospiežot pogu "Atkārtot pasūtījumu". Tādā veidā visas iepriekš pasūtītās preces automātiski tiks pievienotas grozam.
Gadījumā, ja kāda no precēm vairs nav pieejama vai nav vajadzīgajā skaitā, tad tev vispirms ir jāsagaida, kad neapmaksātais pasūtījums tiks atcelts, lai pasūtītajām precēm noņemtos rezervācija. Tu saņemsi e-pastu, kad pasūtījums tiks atcelts. Lai atceltu pasūtījumu ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, vai rakstot čatā.
2. Tu vari sazināties ar mums, un mēs izveidosim saiti atkārtotam savienojumam ar Everypay platformu esošā pasūtījuma apmaksai.
Lai saņemtu saiti, sazinies ar mums pa tālruni, rakstot čatā vai sūtot vēstuli uz eveikals@dinozoo.lv.
Ja norādīji nepareizu piegādes adresi vai tālruņa numuru, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Gadījumā, ja saņēmi citas preces, nekā pasūtīji, sazinies ar mums, rakstot vēstuli uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv
Lūdzam vēstulē sniegt šādu informāciju:
Ja sūtījums tika piegādāts ar kurjeru, bet tas ir acīmredzami bojāts, to var nepieņemt un uzreiz atteikties no pasūtījuma saņemšanas.
Ja sūtījums tika piegādāts uz pakomātu, vai bojājumi tika atklāti tikai pēc sūtījuma izpakošanas, tev jāsazinās ar Dino Zoo E-veikalu pa e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
E-pastā norādi pasūtījuma numuru un bojātās preces nosaukumu (vēlams arī numuru katalogā), kā arī lūdzam nosūtīt iepakojuma fotogrāfijas, kurās redzams, kādā stāvoklī sūtījums tika piegādāts no pārvadātāja, redzama adrešu karte un iepakošanas veids, kā arī preces fotogrāfijas, kas parāda preces bojājumu.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas.
Arī šobrīd tiek veikti mājaslapas atjaunošanas darbi, līdz ar to piegādes veids "Express piegāde Rīgā" uz laiku nav pieejams. Tas ir izstrādes procesā un drīzumā tiks atgriezts, lai piedāvātu klientiem plašas piegādes iespējas.
Seko līdzi jaunumiem!
Pašlaik www.dinozoo.lv E-veikalā nav pieejama šī opcija.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas. Tuvākajā laikā Dino Zoo prezentēs saviem klientiem pilnīgi jaunu Lojalitātes programmu.
Seko līdzi jaunumiem!