Preču atgriešana

Atteikuma tiesības
Pircējs, 14 dienu laikā no preces vai preču daļas saņemšanas brīža, var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no pirkuma līguma.
Atteikuma tiesības var izmantot tikai tie pircēji, kas ir patērētāji (fiziskās personas, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību).
Lai izmantot atteikuma tiesības, precēm ir jābūt nelietotām, nebojātām un sākotnējā izskatā (nebojātām etiķetēm, aizsardzības plēvēm, iepakojumam utt.).
Pircējs, izmantojot atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.
Kādos gadījumos atteikuma tiesības nav izmantojamas?
- Ja prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš (piemēram barībai un papildbarībai).
- Ja patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ (piemēram, barību, papildbarību, šampūnus, smēres, šķidrumus, aerosolus, tabletes).
- Ja precei ir konstatējamas izteiktas nolietojuma pazīmes.
- Ja prece ir personalizēta, piemēram, medaljons.


Kā notiek preces atgriešana?
- Pircējam ir nepieciešams 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža paziņot par atteikuma tiesību izmantošanu, uzrakstot par to vai nosūtot aizpildītu atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
- 14 dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas pircējam ir nepieciešams nogādāt preci (ar visu iepakojumu) uz Dino Zoo E-veikala adresi – Rīgā, Krasta ielā 52.
- Nauda par atgrieztajām precēm tiks pārskaitīta atpakaļ uz pircēja bankas kontu 14 dienu laikā no brīža, kad būsim saņēmuši atpakaļ nosūtīto preci.
❗Ja patērētājs neievēro noteikto preču atpakaļ atdošanas termiņu, tad atteikuma tiesības tiek zaudētas.
Kur un kā atgriezt preces?
- Preces var atgriezt Dino Zoo e-veikalā Krasta ielā 52, Rīgā, darbdienās no 10.00 līdz 17.00.
- Preces var nosūtīt ar pasta sūtījumu vai kurjera starpniecību.
- Preces var nosūtīt arī ar pakomāta starpniecību:
- Omniva – Rīgas T/C Mols pakomāts, Krasta iela 46, Rīga, 9911
- DPD paku skapis – Paku Skapis Mols, Krasta iela 46, Rīga, 1003
- Latvijas Pasts pakomāts – Rīga Krasta iela Lidl, Krasta iela 40, Rīga, LV-1003, LVP221
- Unisend pakomāts – 220, Dino ZOO (Udrop) Pakomāts, Krasta iela 52, Rīga
Kā sūtījuma saņēmēju nepieciešams norādīt SIA ZOO CENTRS, kā saņēmēja tālruņa numuru – 26600817.
Dino Zoo E-veikals nesedz atpakaļsūtīšanas izdevumus.

Bieži uzdotie jautājumi
Vai preci var apmainīt pret citu preci?
Diemžēl internetveikalā pasūtītās preces apmainīt nevar, taču neizmantotas un nebojātas preces ir iespējams atgriezt.
Ko darīt, ja ir saņemta bojāta prece?
Ja sūtījums tika piegādāts ar kurjeru, bet tas ir acīmredzami bojāts, to var nepieņemt un uzreiz atteikties no pasūtījuma saņemšanas.
Ja sūtījums tika piegādāts uz pakomātu, vai bojājumi tika atklāti tikai pēc sūtījuma izpakošanas, jums jāsazinās ar Dino Zoo E-veikalu pa e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
E-pastā norādiet pasūtījuma numuru un bojātās preces nosaukumu (vēlams arī kataloga numuru), kā arī lūdzam nosūtīt iepakojuma fotogrāfijas, kurās redzams, kādā stāvoklī sūtījums tika piegādāts no pārvadātāja, redzama adrešu karte un iepakošanas veids, kā arī preces fotogrāfijas, kas parāda preces bojājumu. bojājumu.
Kā notiek strīdu risināšana?
Sūdzību par pakalpojumiem lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi - eveikals@dinozoo.lv vai nosūtot uz adresi Krasta iela 52, Rīga, LV-1003.
Sūdzība tiks izkatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi.
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot rakstveida iesniegumu pakalpojuma sniedzējam par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
- iesnieguma iesniegšanas datumu;
- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
Saskaņā ar Regulu Nr. 524/2013 ir izveidota platforma strīdu izšķiršanai tiešsaistē, un Jums ir tiesības to izmantot strīda risināšanai ar SIA ZOO CENTRS – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage