SuperZoo

Ko darīt, ja saņēmu bojātu preci?

Ja sūtījums tika piegādāts ar kurjeru, bet tas ir acīmredzami bojāts, to var nepieņemt un uzreiz atteikties no pasūtījuma saņemšanas.

Ja sūtījums tika piegādāts uz pakomātu, vai bojājumi tika atklāti tikai pēc sūtījuma izpakošanas, tev jāsazinās ar Dino Zoo E-veikalu pa e-pastu eveikals@dinozoo.lv

E-pastā norādi pasūtījuma numuru un bojātās preces nosaukumu (vēlams arī numuru katalogā), kā arī lūdzam nosūtīt iepakojuma fotogrāfijas, kurās redzams, kādā stāvoklī sūtījums tika piegādāts no pārvadātāja, redzama adrešu karte un iepakošanas veids, kā arī preces fotogrāfijas, kas parāda preces bojājumu.

Nepieciešama palīdzība?

Sazinies ar mums, mēs palīdzēsim!


Vairāk jautājumu par Pretenzijas un preču neatbilstība

Visas atbalsta tēmas

Apakškategorija

Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu

izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Atrast piemērotāko

Sazinies ar Dino Zoo komandu: