SuperZoo

Kā rīkoties, ja neesmu veicis tiešsaistes maksājumu?

Ja pasūtījumu neapmaksāji vai pasūtījuma apmaksa nav izdevusies, ir pieejamas divas opcijas.

1. Tu vari veikt jaunu pasūtījumu.

Ja tev ir izveidots profils internetveikalā, tad sadaļā "Mani pasūtījumi" tu vari atkārtot pasūtījumu, nospiežot pogu "Atkārtot pasūtījumu". Tādā veidā visas iepriekš pasūtītās preces automātiski tiks pievienotas grozam.

Gadījumā, ja kāda no precēm vairs nav pieejama vai nav vajadzīgajā skaitā, tad tev vispirms ir jāsagaida, kad neapmaksātais pasūtījums tiks atcelts, lai pasūtītajām precēm noņemtos rezervācija. Tu saņemsi e-pastu, kad pasūtījums tiks atcelts. Lai atceltu pasūtījumu ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, vai rakstot čatā.

2. Tu vari sazināties ar mums, un mēs izveidosim saiti atkārtotam savienojumam ar Everypay platformu esošā pasūtījuma apmaksai.

Lai saņemtu saiti, sazinies ar mums pa tālruni, rakstot čatā vai sūtot vēstuli uz eveikals@dinozoo.lv.

Nepieciešama palīdzība?

Sazinies ar mums, mēs palīdzēsim!


Vairāk jautājumu par Pasūtījumu apmaksa

Visas atbalsta tēmas

Apakškategorija

Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu

izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Atrast piemērotāko

Sazinies ar Dino Zoo komandu: