Kā rīkoties, ja esmu kļūdījies, norādot piegādes adresi vai tālruņa numuru?
Ja norādīji nepareizu piegādes adresi vai tālruņa numuru, lūdzu, pēc iespējas ātrāk sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Vairāk jautājumu par Pasūtījumu piegāde
- Ja izvēlējies piegādi Omniva pakomātā, DPD Pickup paku skapī, Latvijas Pasts pakomātā vai pasta nodaļā, tad saņemsi SMS ar informāciju par pakas uzglabāšanas termiņu, kad sūtījums būs gatavs saņemšanai. Ja nepaspēji laicīgi izņemt pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
- Ja izvēlējies piegādi ar Venipak kurjeru un nevarēji saņemt pasūtījumu norādītajā dienā, piegāde tiek atkārtota nākamajā darba dienā. Ja pasūtījums netiek piegādāts nākamajā darba dienā, paka tiek atgriezta sūtītājam. Ja nesaņēmi pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 19,99 €, tad piegāde uz Latvijas Pasts pakomātiem ir bez maksas.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 29,99 €, tad piegāde uz Omniva pakomātiem, DPD PICKUP punktiem un pasta nodaļām ir bez maksas.
- Ja pasūtījuma vērtība ir lielāka par 49,99 €, tad piegāde uz mājām ar Venipak kurjeru ir bez maksas.
Cik maksā piegāde, ja netiek sasniegta bezmaksas piegāde?
- Piegāde uz Omniva pakomātiem pasūtījumiem līdz 29,99 € – 2,49 €.
- Piegāde uz DPD PICKUP punktiem pasūtījumiem līdz 29,99 € – 2,99 €.
- Piegāde uz Latvijas Pasts pakomātiem pasūtījumiem līdz 19,99 € – 1,99 €.
- Piegāde uz mājām ar Venipak kurjeru pasūtījumiem līdz 49,99 € – 4,99 €.
- Piegāde uz Latvijas Pasts nodaļām pasūtījumiem līdz 29,99 € – 3,19 €.
Ja tev ir tikai ārzemju tālruņa numurs, vari to norādīt, veicot pasūtījumu, taču šobrīd kurjerdienesti nevar nosūtīt SMS ziņas uz ārzemju tālruņu numuriem. Tādā gadījumā informācija par pasūtījuma saņemšanu tiks nosūtīta tikai uz norādīto e-pastu.
Ja tev ir jautājumi, vai ir nepieciešama palīdzība, sazinies ar mums, rakstot uz eveikals@dinozoo.lv.
- Ja esi izvēlējies piegādi ar kurjeru uz adresi, kurjers nosūtīs tev īsziņu piegādes dienā. Ja tev nav ērti saņemt pasūtījumu norādītajā dienā vai ir nepieciešams precizēt piegādes laiku, lūdzu, sazinies ar mums pa tālruni 8 0000 502 vai tiešsaistes čatā.
- Izvēloties piegādi uz Omniva pakomātu, DPD Pickup paku skapi, Latvijas Pasts pakomātu vai pasta nodaļu, saņemsi SMS un e-pastu, kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai.
Ja vēlies, lai pasūtījumu piegādājam vēlāk, nekā norādīts pasūtījuma veikšanas brīdī, vari to norādīt pasūtījuma komentārā. To var izdarīt pasūtījuma noformēšanas pēdējā solī zem izvēlētā piegādes veida datiem. Pamatojoties uz komentāru, mēs nosūtīsim pasūtījumu vēlāk, lai tas tiktu piegādāts vēlamajā dienā.
Diemžēl nevaram nodrošināt piegādi konkrētā laikā. Par piegādes laiku iesakam sazināties ar kurjeru.
Pasūtījumu piegāde notiek vidēji 1–2 darba dienu laikā. Pasūtījuma veikšanas brīdī, izvēloties piegādes veidu, tu redzēsi plānoto piegādes dienu.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas.
Arī šobrīd tiek veikti mājaslapas atjaunošanas darbi, līdz ar to piegādes veids "Express piegāde Rīgā" uz laiku nav pieejams. Tas ir izstrādes procesā un drīzumā tiks atgriezts, lai piedāvātu klientiem plašas piegādes iespējas.
Seko līdzi jaunumiem!
Visas atbalsta tēmas
Apakškategorija
Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu
izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Sazinies ar Dino Zoo komandu:
-
Zvani – 8 000 0502
Darbdienās 09.00–17.00 - Raksti
-
Sazinies ar veikalu