SuperZoo

Kas man jādara, ja neesmu izņēmis savu pasūtījumu?

  • Ja izvēlējies piegādi Omniva pakomātā, DPD Pickup paku skapī, Latvijas Pasts pakomātā vai pasta nodaļā, tad saņemsi SMS ar informāciju par pakas uzglabāšanas termiņu, kad sūtījums būs gatavs saņemšanai. Ja nepaspēji laicīgi izņemt pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
  • Ja izvēlējies piegādi ar Venipak kurjeru un nevarēji saņemt pasūtījumu norādītajā dienā, piegāde tiek atkārtota nākamajā darba dienā. Ja pasūtījums netiek piegādāts nākamajā darba dienā, paka tiek atgriezta sūtītājam. Ja nesaņēmi pasūtījumu, lūdzu, sazinies ar mums, rakstot uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.

Nepieciešama palīdzība?

Sazinies ar mums, mēs palīdzēsim!


Vairāk jautājumu par Pasūtījumu piegāde

Visas atbalsta tēmas

Apakškategorija

Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu

izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Atrast piemērotāko

Sazinies ar Dino Zoo komandu: