SuperZoo

Kas man jādara, ja neesmu saņēmis savu pasūtījumu?

Pasūtījumu vari izsekot, nospiežot uz izsekošanas saites, kas tiek nosūtīta uz tavu e-pastu pēc pasūtījuma nodošanas kurjerdienestam. Saite kļūst aktīva 8 stundu laikā pēc šī e-pasta saņemšanas.

Ja, izsekojot sūtījumu, tu neredzi pasūtījuma virzību, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, lai mēs pārbaudītu tava pasūtījuma statusu.

Nepieciešama palīdzība?

Sazinies ar mums, mēs palīdzēsim!


Vairāk jautājumu par Pasūtījumi

Visas atbalsta tēmas

Apakškategorija

Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu

izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Atrast piemērotāko

Sazinies ar Dino Zoo komandu: