Kā pasūtījumā izmantot atlaides kodu?
Ja tev ir atlaides kods, ievadi to pasūtījuma groza pirmajā solī atlaides koda lodziņā apakšējā kreisajā stūrī. Pēc tam noklikšķini uz „Izmantot“. Atlaides summa tiks atskaitīta no kopējās pirkuma summas.
Ja atlaides kods nedarbojas, lūdzu, pārbaudi atlaides koda vai akcijas nosacījumus.
Jau izveidotā pasūtījumā nevar izmantot atlaides kodu. Ja pasūtījumā to neiekļāvi, tas ir jāatceļ un jāizveido jauns pasūtījums. Lai atceltu pasūtījumu, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, kā arī nosūti atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Vairāk jautājumu par Pasūtījumi
- Ja esi reģistrējies, lapas augšējā labajā stūrī nospied "Mans konts", ieraksti savu e-pastu un paroli un pēc tam nospied „Pieslēgties“.
- Ievieto izvēlētās preces grozā, izmantojot pogu „Pievienot grozam“.
- Pēc tam noklikšķini uz groza, lai redzētu sava pasūtījuma pārskatu.
- Ja tev ir atlaides kods, ievadi to pasūtījuma groza pirmajā solī atlaides koda lodziņā apakšējā kreisajā stūrī.
- Nospiežot pogu „Noformēt pasūtījumu“, tu vari izvēlēties piegādes veidu.
- Pasūtījuma pēdējā solī aizpildi savus personīgos datus, pārbaudi piegādes informāciju un nospied „Pabeigt pasūtījumu“, lai apstiprinātu un apmaksātu pasūtījumu.
Ja neesi reģistrējies, pasūtīšanas veids ir tāds pats, tikai bez autorizēšanās e-veikala profilā. Ja vēlies piereģistrēties, tad to var izdarīt šeit: https://www.dinozoo.lv/registracija/.
Ja tevi interesē preces pieejamība kādā konkrētā veikalā, tad iesakam sazināties ar interesējošo veikalu pa tālruni vai e-pastā. Visu veikalu kontaktinformācija ir atrodama šeit – https://www.dinozoo.lv/veikali/. Ja prece konkrētajā veikalā ir pieejama, tad vari palūgt, lai tev to atliek.
Lai noskaidrotu kādas konkrētas preces pieejamību veikalos, vari arī zvanīt pa tālruni 8 000 0502 vai rakstīt online čatā.
Preces pieejamības noskaidrošanai būs nepieciešams nosaukt interesējošās preces kataloga numuru. Kataloga numuru var atrast dinozoo.lv mājaslapā atverot konkrēto preci.
Diemžēl pievienot papildu preces jau izveidotam pasūtījumam nav iespējams. Tev ir jāatceļ pasūtījums un jāizveido jauns.
Lai atceltu pasūtījumu, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, vai arī nosūti atteikuma veidlapu uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
Pasūtījumu vari izsekot, nospiežot uz izsekošanas saites, kas tiek nosūtīta uz tavu e-pastu pēc pasūtījuma nodošanas kurjerdienestam. Saite kļūst aktīva 8 stundu laikā pēc šī e-pasta saņemšanas.
Ja, izsekojot sūtījumu, tu neredzi pasūtījuma virzību, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai online čatā, lai mēs pārbaudītu tava pasūtījuma statusu.
Pasūtījumi tiek nosūtīti katru darbdienu. Pasūtījumi, kuri veikti darbdienā līdz plkst. 12.00, parasti tiek nosūtīti tajā pašā dienā. Kad pasūtījums būs nodots kurjerdienestam, tu saņemsi no mums e-pastu.
Pasūtījumi tiek piegādāti darbdienās. Izvēloties piegādi uz Omniva, DPD Pickup vai Latvijas Pasta pakomātiem, iespējama piegāde arī sestdienā.
Piegāde ar kurjeru uz tavu norādīto adresi tiek veikta tikai darbdienās.
Palielinātas kurjerdienestu noslodzes gadījumā pasūtījuma piegāde var aizkavēties par 1–2 darbdienām.
Tu vari sekot līdzi pasūtījuma virzībai ar izsekošanas numuru, kas nosūtīts uz tavu e-pastu pēc pasūtījuma nodošanas kurjerdienestam.
Ja esi reģistrējies, izsekošanas numuru vari atrast savā profilā sadaļā „Mans konts“ – „Mani pasūtījumi“ – „Izsekot pasūtījumu“.
- Apmaksātu pasūtījumu var atcelt līdz brīdim, kad tas tiek nodots kurjerdienestam. Lai atceltu pasūtījumu, tev ir nepieciešams aizpildīt atteikuma veidlapu un nosūtīt to uz e-pastu eveikals@dinozoo.lv.
* Atteikuma veidlapu tu vari atrast E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktā.
- Neapmaksāts pasūtījums tiks automātiski atcelts dažu stundu laikā. Ja vēlies to izdarīt ātrāk, sazinies ar mums pa tālruni, čatā vai rakstot e-pastu uz eveikals@dinozoo.lv.
Pasūtījumu nevar noformēt pa telefonu. Pasūtījumu var noformēt tikai patstāvīgi tiešsaistē.
Ja rodas kādi jautājumi vai grūtības, veicot pasūtījumu, sazinies ar mums pa tālruni 8 000 0502 vai tiešsaistes čatā, un mēs noteikti tev palīdzēsim!
Ja preces aprakstā ir minēts, ka tā ir pieejama dažādās krāsās, tad izvēlēties preces krāsu diemžēl nav iespējams, jo mēs nevaram garantēt konkrētas krāsas preces pieejamību noliktavā, taču tu vari norādīt sev vēlamo preces krāsu pasūtījuma komentārā. Komentāru var pievienot pasūtījuma noformēšanas pēdējā solī. Ja vēlamās krāsas prece būs pieejama noliktavā, tad pasūtījumā ieliksim preci izvēlētajā krāsā.
Gadījumā, ja prece nebūs pieejama izvēlētajā krāsa, tad pasūtījumā ieliksim preci citā krāsā. Ja prece būs pieejama vairākās citās krāsās, tad sazināsimies ar tevi, lai vienotos par alternatīvu.
Savukārt, ja saņemtā prece tev neder, to ir iespējams atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības (skatīt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktu „Atteikuma tiesības“ www.dinozoo.lv/lietosanas-noteikumi/).
Ja tev ir tāda iespēja, tad drošākais variants ir kopā ar mīluli doties uz veikalu, lai krūšu siksnu pirms iegādes varētu dzīvniekam pielaikot, taču, ja šādas iespējas nav, šeit var izlasīt informāciju par to, kā pareizi suni nomērīt – www.dinozoo.lv/ka-nomerit-suni/.
Savukārt, ja saņemtā prece neder, to ir iespējams atgriezt, izmantojot atteikuma tiesības (skatīt E-veikala lietošanas noteikumu 5. punktu „Atteikuma tiesības“ www.dinozoo.lv/lietosanas-noteikumi/).
Pašlaik www.dinozoo.lv E-veikalā nav pieejama šī opcija.
Lai nodrošinātu lielisku iepirkšanās pieredzi, ik dienu strādājam pie dažādu procesu uzlabošanas. Tuvākajā laikā Dino Zoo prezentēs saviem klientiem pilnīgi jaunu Lojalitātes programmu.
Seko līdzi jaunumiem!
Visas atbalsta tēmas
Apakškategorija
Palīdzēsim atrast piemērotāko ar mūsu virtuālo ekspertu
izvēlies nepieciešamo produktu vien ar dažiem klikšķiem

Sazinies ar Dino Zoo komandu:
-
Zvani – 8 000 0502
Darbdienās 09.00–17.00 - Raksti
-
Sazinies ar veikalu